Frequently Asked Questions

Veel gestelde vragen

Als iets je niet helemaal duidelijk is, dan vind je hieronder waarschijnlijk het antwoord op je vraag. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

Hoe neem ik contact op met Meurs Vervoer en Veiligheid?

Je kunt Meurs Vervoer en Veiligheid telefonisch bereiken op werkdagen op 088- 100 47 05 van 8:30 uur tot 17:00 uur.
Ons mailadres is info@vervoerenveiligheid.nl

Je kunt je vraag ook via dit formulier aan ons sturen.

Over de procedure en technische vragen

Uiterlijk een week voorafgaand aan de testdag ontvang je van ons de uitnodiging en activatiemail. Let op, deze kunnen soms in je spamfolder belanden. Mocht je (één van) deze mails dan nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Uiterlijk binnen drie werkdagen krijg je inzage in je presentatie met jouw assessmentresultaten en het advies. Je kan vervolgens in je online dossier toestemming geven om je resultaten te delen met de opdrachtgever, of die juist blokkeren. Voor het verdere verloop van je selectietraject kan je terecht bij de opdrachtgever.

Voor een aanstellingskeuring geldt dat je uiterlijk binnen drie werkdagen inzage krijgt in je presentatie met jouw keuringsresultaten en de uitslag. Je kan vervolgens in je online dossier toestemming geven om je resultaten te delen met de opdrachtgever, dan wel die te blokkeren.

In geval van een periodieke keuring ontvang je in beginsel dezelfde dag mondeling de uitslag. Zowel de opdrachtgever als jij ontvangt zo snel mogelijk de nieuwe Verklaring Psychologische Geschiktheid. Een periodieke keuring is wettelijk verplicht. De uitslag zullen wij dan ook altijd communiceren met de opdrachtgever.

Ook in het geval van een keuring na incident ontvang je in beginsel dezelfde dag mondeling de uitslag. Zowel de opdrachtgever als jij ontvangt de uitslag. Afhankelijk van de uitslag volgt er ook een nieuwe Verklaring Psychologische Geschiktheid. De uitslag van een keuring na incident zullen wij altijd communiceren met de opdrachtgever.

Je kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen met je vraag. Wij zorgen er dan voor dat de uitvoerend psycholoog contact met je opneemt.

Onze psychologen streven ernaar om een zo goed mogelijk beeld van jou te krijgen, zodat ze een passend advies kunnen geven. Mocht je het desondanks toch niet eens zijn met de uitslag, dan kan je contact met ons opnemen, telefonisch (via 088-1004705) of per email (info@vervoerenveiligheid.nl). Wij zorgen er dan voor dat de uitvoerend psycholoog contact met je opneemt om de uitslag te bespreken.

Meurs Vervoer en Veiligheid heeft het leveren van een goede kwaliteit hoog in het vaandel staan. Desondanks kan het voorkomen dat je ontevreden bent over onze geleverde dienstverlening. Indien hiervan sprake is, lossen we dit graag zo spoedig mogelijk op.Je kunt je klacht, of opmerking ter verbetering, zowel mondeling (op de testdag zelf bij betrokken medewerker), telefonisch (via 088-1004705) of per email (info@vervoerenveiligheid.nl) indienen. De projectmanager van Meurs Vervoer en Veiligheid neemt de klacht binnen 5 werkdagen in behandeling en bepaalt in overleg met de kwaliteitsmanager welke vervolgactie wordt uitgezet. Je wordt altijd op de hoogte gesteld van de afwikkeling van de klacht door de projectmanager.

We hebben uitgebreide maatregelen getroffen om te voorkomen dat je persoons- en testgegevens toegankelijk zijn voor onbevoegden. Alle testgegevens worden conform de Wet Bescherming Persoongegevens en de NIP-gedragscode verwerkt.

De opdrachtgever krijgt pas inzage in je resultaten nadat je het resultaat eerst zelf hebt ingezien en alleen als je daar toestemming voor geeft. Zie voor verdere informatie ons privacy reglement.

Over het assessment of de psychologische keuring

Wij raden je aan je voor te bereiden. Door een goede voorbereiding weet je beter wat je te wachten staat, en voel je je zekerder en minder nerveus.

Zodra je door ons bent uitgenodigd voor een assessment of keuring, krijg je van ons een persoonlijk online dossier. In dit dossier vind je alle informatie over jouw assessment/ keuring en hoe jij je kan voorbereiden op de verschillende onderdelen.

Dit is afhankelijk van het soort assessment/ keuring en staat vermeld in de uitnodiging.
Er zijn misschien bijzondere omstandigheden die je gedrag en prestaties kunnen beïnvloeden. Denk daarbij bijvoorbeeld aan dyslexie, dyscalculie of slechtziendheid, maar ook aan omstandigheden in je privéleven die je concentratie of emotionele weerbaarheid verminderen. Afhankelijk van de situatie kunnen wij daar in meer of mindere mate rekening mee houden. In ieder geval is het belangrijk om deze bijzondere omstandigheden voorafgaand aan de testdag, aan te geven bij de testassistent en/of de psycholoog.

Over de testdag

Voor al je assessment/ keuringsvragen kan je bij ons terecht. In je persoonlijke online dossier vind je veel informatie over jouw assessment of keuring. Mocht je daar geen antwoord op je vraag vinden, kan je altijd contact met ons opnemen per mail of telefoon. Heb je een vraag over je selectieprocedure? Neem dan contact op met de opdrachtgever.
We horen het graag zo snel mogelijk indien je verhinderd bent. We adviseren je in dit geval ook contact op te nemen met de opdrachtgever. Het annuleren of verzetten van een assessment/ keuring kan namelijk kosten met zich meebrengen. Het inplannen van een nieuwe afspraak gaat in overleg met de opdrachtgever.
De assessments/ keuringen vinden op verschillende locaties plaats. In de uitnodiging staat op welke locatie we je verwachten. Parkeren is mogelijk in de directe omgeving van onze testlocaties.

Veel succes met je assessment of keuring!